اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

فارس من| همکاری پژوهشگاه فضایی برای انجام طرح‌های تحقیقاتی دانشجویان

تعدادی از مخاطبان در سامانه «فارس من» اعلام کردند که چرا از دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه برای انجام تحقیقات پژوهشگاه استفاده نمی‌شود که این موضوع از مسؤولان پژوهشگاه فضایی پیگیری شد.

فارس من| همکاری پژوهشگاه فضایی برای انجام طرح‌های تحقیقاتی دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مشکل همراهی و مشارکت پژوهشگاه‌ها برای حضور فعال و مستمر دانشجویان از قبل در لیست درخواست های دانشجویان بوده است.

تعدادی از مخاطبان در سامانه «فارس من» اعلام کردند که چرا از دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه برای انجام تحقیقات پژوهشگاه استفاده نمی‌شود، به منظور پیگیری این موضوع با حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت‌وگو کردیم.

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: تعامل ما با دانشگاه‌ها یک تعامل ساختار یافته است و جهت‌دار است  و به هیچ وجه اینگونه نیست که هیچ ارتباط و تعاملی با دانشگاه‌ها نداشته باشیم.

وی افزود: در این پژوهشگاه نیازهای هر طرح و پروژه تعریف شده است، برهمین اساس با اساتید دانشگاه‌ ها رایزنی کرده و این نیازها بین دانشجویان مطرح می شود.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ادامه تصریح کرد: اساتید نیازهای پژوهشگاه را در قالب پایان نامه ارشد و دکتری و حتی طرح پژوهشی به دانشجویان مطرح می کنند و دانشجویان با انتخاب این موضوعات با پژوهشگاه ارتباط پیدا می کنند.

گفتنی است، دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های کاربردی خود را در قالب نیازهای پژوهشگاه‌های مختلف تهیه و تدوین کنند و به این صورت همکاری مناسبی با پژوهشگاه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول